irriterande.


Blir skitirriterad på alla negativa kommentarer! OM ni läser mig blogg så ser ni att jag faktiskt inte har något internet för tillfället, och att det är DÄRFÖR som jag inte kan blogga just nu. Och för det andra, JAG FÅR INTE BETALT för att blogga. Har aldrig änns sagt det..

Det är fan ingen som tvingar er att läsa min blogg, jag bloggar om vad jag vill och när jag vill, Thats it! Gillar ni inte hur det funkar kan ni pallra er från min blogg. ENKELT!

Och för alla er andra ber jag om ursäkt för detta lilla utbrott men e trött på att få skit när jag faktiskt har en anledning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så coooool du eeeeeeeeee........

omg nörd!

2009-04-01 @ 20:42:44
Postat av: Marie Johansson

Håller fullständigt med dig för den som vill läsa min blogg får ta den precis som JAG vill ha den.

Stå på dig tjejen!



Marie (tradaren)

2009-04-03 @ 00:10:32
Postat av: alexandra

AH VIIIISSST E JAG! tönt*

2009-04-03 @ 18:09:56
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: Erica Norling

Hej gumsan,



SKIT i alla löjliga kommentarer och fortsätt med det bra du gör! De har nog inte så mycket roligare för sig. Du vet, en del människor är sura och griniga och måste klaga, såna finns lite överallt. Inget att gå in i.



Puss på dig ! :)

2009-04-07 @ 19:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0