Långfredag

Hejhejhallååååh! Då vare påsk, det är väl egentligen ingen sådär mega sak som man märker av förutom att de flesta butiker o.s.v har stängt. Inte alls samma sak som när man var liten iallafall. Jag gick alltid påskkärring, flera gånger också, både skärtorsdag, långfredagen och ibland på lördagen haha. Hade säkert 4-5 kg godis efter det. Rätt kul tyckte jag faktiskt att det var. Men nu sådär i efterhand tycker jag det blir som ett fult sätt att "tigga" godis på...äh jag vet inte!

Själv har jag inte fått nått påskägg, får se om de kommer imorrn. Har ju inte vart hemma eller sätt mamma så mycket de senaste dagarna. Igår när jag kom hem från kryssningen var jag så sjukt trött, hade absolut inten ork överhuvudtaget att blogga. Åkte direkt hem till Nora, där vi bara degade....

Idag är fredag, har nyligen duschat och städat hela lägenheten. Så himla skönt när det är klart, luktar gott också. 
Magen kurrar så ska nog ta och laga lite mat snart, kommer nog få lite mysigt besök av tjejerna också.. Så får vi se hur kvällen slutar.

Kjaaamis <3

Hahahahahahah....skitsöööt! NOOOT! men ah hej fejksmile! haha...bjuder på den :P

Kommentarer
Postat av: Ylva

åh - vad brun du är! skithärligt det ser ut!

2009-04-10 @ 23:28:27
URL: http://woppie.blogg.se/
Postat av: =o

Jag håller verkligen med "Ylva", om att det ser jättehärligt ut med den fina bruna färgen!



Klickade in från Kenza, känner just nu för att hitta nya bra bloggar att följa! Din är ju riktigt nice :D

Läste lite snabbt om ditt pluggande...-->frisör, intressant är det och jag önskar dig lycka till med allt!





Kram

2009-04-11 @ 00:06:48
URL: http://missmexicoiran.blogg.se/
Postat av: Joana Filipa

You look so tan! Amazing skin colour..

2009-04-12 @ 17:14:28
URL: http://ju-filipa.blogspot.com
Postat av: Sabrina

Hur håller du dig SÅ brun? ;O

2009-04-14 @ 00:20:33
URL: http://sabrinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0