lördagskrubb för sjuklingen




Har varit nere i centrum och handlat lite som fattades för att min super avancerade middag skulle bli komplett. Haha det var väl egentligen bara soya som saknades, men kände mig sugen på lite cola och så fick en choklad följa med hem också.. Har precis ätit klart och sitter nu och kollar på "Without a trace", en serie som jag också såg igår. Riktigt bra faktiskt.. Men nu började det igen, så ska fortsätta kolla!

Blir en hemmakväll ensam ikväll igen, i guess i´ll survive...

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du får krya på dig gumman.

Skulle behöva en del hjälp med håret när du blivit frisk.

Danni oxå.

Så vi hörs snart

2009-04-18 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0