Monday 13/4

Hejsan, då var det ännu en röd dag idag, tappar kollen på vilken dag det är när man har ledigt sålänge som vi har nu. Börjar faktiskt inte skolan förrän på torsdag vilket är rätt skönt. Är sen också ledig på fredagen så bara en skoldag denna vecka. 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, orkar inte berätta om vad som händer på dagarna längre. Haha känns som om det är sjukt trist att läsa om. Men men.. Förutom kryssningen har det inte hänt sådär supermycket under mitt lov, var på salongen i tisdags, har haft lite mysiga filmkvällar hos olika folk, lite chillfest hos mig i fredags, i lördags satt vi hemma hos en kompis och grilla... allt sånt mys som ska ske under ett påsklov. Fick också ett litet påskägg av mami, dock inte inte påskgodis, tycker det är så himla äcklig, så mamsen köpte vanligt godis till lilla mig. 

Idag sov jag och norisen ut, fick skjuts hem igår från en kompis som vi kollat på film hos... Kom väl hem till två och hoppade duns i säng. Babblade ett tag sen somnade vi nångång strax efter..haha minns inte exakt. Skönt att sova ut idag då jag var uppe vid åtta igår morse, åkte med mami till hennes jobb och städade ett par timmar. 

Har lagt lite fina slingor på mamma idag, också fått upp gardiner i vardagsrummet. Dock hamnade stången lite för högt upp men fixar det sen, för nu orkar jag verkligen inte. Har precis plåtat mammas hår och de nya gardinerna... slänger in de lite senare..


Bilden e tagen i julas hemma hos farmor! <3

P.S Grattis till min pappa som fyller år idag, 49 hela år. Herregud, haha du ser verkligen inte ut som det iallafall..hihi kommer alltid vara typ 40 i mina ögon. Ville bara att du skulle veta att jag älskar dig enormt mycket iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0