Sista påsklovsdagen


God morning vänner, efter 7 timmar sömn kliver jag nu upp ur min underbara säng. Den är sjukt skön och vinner många jobbiga mornar kan jag lova! Vaknade upp med en hemsk halsont och supertäppt näsa, mindre kul! Skulle egentligen ha käkat frukost med Dan och Jens imorse, men mådde skit så låg kvar i sängen. Plus att jag skulle ha varit på min "nya" egentligen min gamla salong då inne i slussen idag. Ska nämligen börja praktisera där på onsdagar, så kommer alltså att ha två salonger, dubbla timmar! SUPERT! Om ni frågar mig...hihi Men det får bli nästa vecka istället!

Ska slänga i mig lite frukost sen åka in till Nora, så ska vi dega tillsammans. Ikväll, eller ja runt fem tiden ska jag och min papi gå på Handledarkursen för att få körkortstillståndet... YEEEYYY!!! Är väl hemma strax innan tio må jag tro.

Sen är det bara att börja övningsköra ;) ohh vad jag längtar. Ses nog ikväll, kanske hinner blogga lite hemma hos N, får se om jag orkar!

Ha en underbar dag, jag ska njuta lite extra då det är vår sista lovdag, imorrn är det back to school! ;) Kramis <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

åd du har superfin blogg

2009-04-16 @ 14:00:46
URL: http://hannorochalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0