Sommarkänslor



Hello friends, uppdatering fortsätter att vara dålig. Men kan inte låta bli att vara ute och njuta av det helt fantastiska vädret. Bilder tas, så så fort jag har lite mer tid så kommer jag ladda upp dem. Igår var det lite chillfest hemma hos mig, inget märkvärdigt men lite vänner kom och bara tog det allmänt lungt. Vid fyra kom jag och norisen i säng. Hon drog till Coktail vid 12 sen kom jag vid tre. Köpte med mig lite lunch till oss båda också..mumsigt! Satt utanför butiken på söder och bara mös i den stekheta solen.

Nu har det hunnit bli lite svalare men ändå rätt skön värme om ni frågar mig. Nora kom precis ut ur duschen, ska bara slänga på lite mascara för att snart bli upphämtade av några kompisar för att dra ut till trollbäcken där de blir grillkväll och förmodligen lite fotboll (nån match på tv) haha...

cya later eller imorrn, love to you all! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg blogg :D

2009-04-13 @ 00:13:13
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: klara

jätte fin blogg! :)

2009-04-13 @ 12:41:35
URL: http://klarasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0