Söndag



Frukost på balkongen imorse..mysigt i solen! Fast mindre mysig balkong, haha den ska fixas nu i veckan..

Har sovit halvdåligt de två senaste nätterna, haft mardrömmar om olika saker och olika personer. Har liksom vaknat flera gånger under natten, och hela morgonen. Men sov iallafall fram till halv elva, vilket var rätt skönt. Har hållt på och pysslat hela morgonen, solade en kortis också...men de var rätt kallt. Nu börjar det däremot bli lite varmare så ska ut och plugga lite på balkongen. Vid fyra ska jag dra och träna med Nora, springar lite och smågymma.. har fortfarande inte fått hjälp med hur vi ska gå tillväga med alla maskiner så vi håller oss lite på avstånd så vi slipper skador o.s.v

Har himla mycket plugg nu de sista 6 veckorna, har en del jag måste få gjort idag. har ännu inte kommit igång, och tiden bara rinner iväg. Ska också städa lägenheten, så får nog sätta fart nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0