Tillökning i "familjen"

Hello friends, tänker inte änns prata om hur dagen sätt ut, rätt så bortkastad.. Jag och Norisen drog in till Café 60 på rådmansgatan för lite fika + plugg, fast nå plugg blev de fasiken inte mycket utav utan mer mat och fika. Men men vi är hopplösa, thats is liksom! Var däremot på gymnastiken idag, vilket var superkul =)

Känner redan av träningen vilket är rätt härligt, men också ett tecken på att vi varit sjukt lata den senaste veckan. Men nu börjar jag bli frisk så då jädrans ska det bli en ändring på det, alltså mer träning!

Efter gymnastiken kom jag hem och fick hemlagad mat av mami, det är inte varje dag kan jag lova. Sen började jag och min nya room mate flytta över hennes prylar hit. YES, har inte tidigare nämnt nått då det varit så osäkert, men beslutet och togs och nu händer det. 

EMMALISA FLYTTAR HEM HIT! :D Jiiippii, haha det kommer bli trångt, men himla mysigt ändå. Andra gången gillt, vi bodde ju tillsammans när jag bodde med Kevin men flyttade ju hem när det tog slut. Men nu flyttar hon därifrån hem hit istället...

Då blire hemlagade pizzor igen..hahaha :P

Så tre tjejer i en liten 2:a, haha ja det kommer bli spännande! Men nu är jag suuuupertrött så ska sova. Vi har bara bärt över hälften så resten + Lisa kommer imorrn. Så det kommer bli mycket nu inför helgen, IKEA bl.a sen massa pyssel här hemma. Bara kul om ni frågar mig...

Men nu är jag suupertrött så ska bädda ner mig och sova. Imorrn är det skola 9-12 sen ska jag till min "nya" salong inne på söder igen. Ska bli superkul har saknar Kristofer.

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0