Uttråkad!



min lilla baby...

Uttråkheten blir bara värre och värre, är på bättringsvägen men ändå långt ifrån frisk. Psykiskt är jag rätt pigg men fysiskt ganska seg. Men nu är jag trött på TV:n, haha igår låg jag framför tv:n större delen av dagen. Idag vaknade jag först vid åtta av att lilla Lisa ringde på, men somnade sedan om och vaknade strax innan tolv igen. Nu är klockan redan fem och och fattar inte hur tiden springer iväg alltså.. utan att jag märker det. Antar att de är ett tecken på att jag är sjuk, man kan ha att ligga liksom eftersom det är de kroppen vill. 

Nej nu har jag dissat TV:n iallafall, ställde mig och diskade, plockat undan lite, städat ur badrumsskåpet och nu fixat naglarna. Hittade ett superfint hallonrosa nagellack som mamma köpt hem för inte allt så länge sen. 

Ska bara låta det torka och ta bort överflödig färg så slänger jag in nån bild alldels snart. Har också nyligen laddat upp de få bilder vi tog på vår senaste kryssning, inte så många och inte heller så bra bilder (haha) men laddar upp dem också så småningen om!!!

Cya soon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0