Dags att köpa ny mobil?!?!


Satan, hur fasiken kan jag sova tills ETT? Okej att de är lördag och det är en dag där man faktiskt får sova ut. Men jag som har varken jobb eller skola att gå till på vardagarna sover ju så mycket ändå. Jaja är väldigt trött på min mobil iallafall, inte hör man nått när de ringer, bara den som ringer som kan höra mig, sen funkar inte alarmet heller... Därför försov jag mig idag!

Ska iallafall jobba idag, YES! Ska bli superkul, börjar faktiskt klockan tre så lite stress är det. Måste duscha, äta frukost och sedan göra mig iordning plus vara där till tre. Amen jag e snabb de ska jag nog klara...

Igår vart det "minikräftskiva" med några flickor hemma hos norise, supertrevligt. Dock kommer jag ALDRIG mer äta en kräfta, så sjukt snuskigt, äckligt, kladdigt och bara allmänt skitigt. Inte orkar man sitta och kriga för så lite mat ur en jädrans kräfta och inte bara för att de tar tid och är jätte blött, så stiiiiiinker det! Haha nej jag håller mig nog till mina små färdigskalade räkor!

Efter det vart det bio, Linje 123 kapad. ASBRA! Trodde först inte det, speciellt inte när man lyssnar på namnet, tänkte att de va en kass svensk B film. But nono, en engelsktalande film med bl.a John Travolta, GRYM SKÅDIS! Lätt värd att se på bio om ni frågar mig. Sen var de bara raka vägen hem i säng... mm love to sleep!



Neeej , duschen var det! Jobbar extra som servitris idag på ett bröllop från 15-midnatt. Så inge mer bloggande idag inte! Men återkommer nog imorrn om jag har lust. PEACE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0