Dags att ta tag i saker & ting


Bild tagen av M (privat)

Heejsan svejsan, då var det måndag igen och nu har det gått 10 dagar sedan vi kom hem från Grekland. Visst börjar de rinna av än lite, och känner kanske inte lika stor längtan som de första dagarna. Men känns ändå trist att kolla tillbaka på bilder, få mess från andra vänner som är där NU o.s.v Men men som sagt om ca 2 veckor åker jag ju till Grekland IGEN men denna gång med familjen, och denna gång bara en vecka och denna gång inte till Zante, utan tror de blir Naxos. Och varför jag säger tror är för att vi inte har något bokat än, utan kommer bara ta en sista minuten stol och sedan hitta hotell o.s.v när vi väl är där.

Ska bli sjukt skönt att få resa med familjen faktiskt, speciellt nu när min kära lillebror skall med, yees han kommer hem till Sverige om bara 10 dagar. Han kommer att vara hemma ca 3 veckor innan han åker tillbaka till staterna.
Så de längtar vi massa till, nu är det nästan ett år sedan vi sågs sist. Alltså när vi var i Florida under tre veckor tid..


Känner att jag precis som alla andra måste försöka vända på dygnet, men de är svårt då man inte har nått speciellt att vakna till på dagarna. Idag ska iallafall jag och min vän Jessie ta oss till arbetsförmedlingen, haha ja de kanske låter lite halvskumt men vi ska iallafall dig först ocj främst för att skriva in oss och sedan för att hämta info om att starta eget företag... Japp mer om de senare!

Juste idag tar jag och nora tummen ur röven, packar våra väskor och tar oss till gymmet. Nu har vi legat på den lata sidan heeeela sommaren, SKAM PÅ OSS! Nej men hade ju faktiskt träningsförbud i nästan 10 veckor sedan har vi ju rest o.s.v så de har helt enkelt inte blivit av. Men nu jäklar, bra kost och komma igång med träningen står högst på min lista nu!
Även dans och gymnastik ligger där nu som ett frågetecken, de är mest en kostnadsfråga faktiskt, får se hur de blir...

Nu frukost och sedan en dusch innan J kommer och hämtar upp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0