halsfluss


Det blir ingen uppdatering idag förutom detta tror jag... har legat i sängen större delen av dagen nämligen. Förutom min hemska träningsvärk har jag nu åkt på halsfluss, feber hela natten men nu har de lagt sig. Så det är bara för mig att stanna hemma och krya på mig tills jag är helt frisk och utvilad.

Tur att de kom nu iallafall och inte under resan, då hade jag blivit riktigt deprimerad! :( Längtar tillbaka så enormt mycket, de är helt stört. Trots att man börja tröttna på att alltid gå till samma ställen o.s.v så hade vi så underbart kul!

Bilder kommer, i stora mängder kan jag lova! Hejsålänge <3

Kommentarer
Postat av: Sussi

Krya på dig gumman : )

Vet hur du känner dig....

2009-08-15 @ 19:55:27
Postat av: Anonym

du har en jättebra blogg! har lite frågar, adda mig [email protected]! :)

2009-08-16 @ 00:03:05
URL: http://miaaau.blogg.se/
Postat av: andriana

svar: a, vi hörde samma sak om de så vi bangade ur. jasså va du en av doom :D

2009-08-16 @ 12:02:57
URL: http://andrianas.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla om du har svininfluensan efter grekland asså:P

2009-08-17 @ 01:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0