Hemma i regniga Sverige



Kom hem strax efter femtiden.. är helt slut! Träningsvärk som aldrig förr, kan knappt röra mig! Det känns helt overkligt! Men 4-5 timmars dansande varje dag har väl också sina konsekvenser antar jag.

Har åkt på Svininfluensan också, haha nejdå men är dunderförkyld, kan knappt andas genom näsan och nån röst har jag inte.. Så det är bara att hoppa in i duschen, värma mig då jag fryser ihjäl av detta pissväder och sedan krypa ner i soffan framför en bra film!

Har haft två helt galna och underbara veckor, skönt att vara hemma men fan vad man längtar tillbaka redan nu, speciellt när man vet att hälften av dem lär man aldrig mer se igen! :(

Bilder kommer, haha tro mig! De finns de gooooottttt om. Men nu är jag alldeles för trött så de blir nog mer uppdatering imorrn kära läsare, hoppas ni har förståelse för det, haha ni har ju trots allt klarat er i två veckor med usel uppdatering, så en dag till ska ni nog kunna stå ut..

Hej sålänge <3


Här har ni ett litet smakprov från våra två veckor i Zante!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kul att du är hemma igen.

Förstår inte att alla ni som vart i värmen, lyckas ta en förkylning med er hem....

Lämna den där!!!

2009-08-14 @ 19:20:50
Postat av: Anonym

vad kul ni verkar ha haft.. vi väntar på många roliga bilder :D

2009-08-15 @ 02:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0