Hösten är kommen!


Tjenixen bloggen, regnet de bara öser ned! Är glad att jag drog mig ur sängen imorse och åkte med mami till jobbet. Har nämligen bangat mån och tis bara för de fina vädret. Ska försöka jobba fram till fem idag, trots att de är sjuuukt långtråkigt så behöver jag verkligen pengarna.

Men nu är väl hösten kommen, kanske nån enstaka dag med sol och värme, men tror de är nu hösten kommer på riktigt. Känns som det iallafall... mörkret kommer fram redan efter sjutiden, kyliga morgnar och kvällar. Ja nu är det nog här, Hösten!

Nu är det bara 7 dagar kvar tills min fina lillebror kommer hem. De känns nästan overkligt, då vi inte träffat honom på snart ett år. Det ska bli otroligt mysigt att ha hela familjen samlad igen iallafall.



Back to work, ses mer ikväll<3

Kommentarer
Postat av: petra

du måste uppdatera din blogg mera! den är jätte bra :)

2009-08-30 @ 14:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0