No energie


Bild tagen av M

Hallo bloggen, vet inte varför jag uppdaterar så sällan. Men finner ingen blogglust, känns inge roligt längre... Kommer på massa olika saker som jag tänker att jag ska blogga om, men sedan bara försvinner ideérna och så blir de bara massa tråkig text. Och att besöksantalet minskar med 200 när jag väl börjar blogga gör de hela inte roligare, då känner jag mig verkligen som en dålig bloggerska. Men men, ibland kan de vara skönt att bara skriva av sig!

Igår blev det utgång efter en hel helg hemma i min säng och två rätt sega dagar. Jag gick ut med min kära vän Jessie och hennes vänner, bl.a pojkvän. Vi började hemma hos henne, tog några glas vin och sedan åkte vi in till stureplan där vi sedan gick in på Village. Där träffade vi även Kenza, Nadia och Mika.. underbart sköna brudar.

Först trodde jag Jessie lämnat mig för kvällen men tydligen hade hon bara sprungit iväg och käkat på donken haha. Men hade de sjukt kul med Nadia på dansgolvet, K och M stod inne och DJ baby J och shaka loss...

Var hemma strax efter 3 imorse, fick skjuts hem tack och lov. Sov fram till tolv idag och sedan dess har jag bara degat med norisen. Vi har solat på min lilla balkong, ätit gulashsoppa och majskolvar, kollat massa olika tvprogram och bara varit allmänt lata. Känner mig så otroligt slö och seg, ingen energi överhuvudtaget. Nora var trots allt i skolan idag för första gången denna termin... själv har man ju ingen skola att gå till! Dags att söööka jobb!!!!

Imorrn är det fredag och min kära vän Musse kommer hem, har inte träffat han på fleraa veckor nu så har saknat han massa. Så imorrn blir de mussetime! :D hehe

Nää nu orkar ja inte skriva mer, nora ligger här och ger ifrån sig helt förfärliga stanker så kan inte sitta kvar. Tror jag ska springa ner och köpa en glass! Kramiiis


Kommentarer
Postat av: Isabella

JO! fortsett å blogg:) Jeg er innom hver dag i håp om at du har skrevet noe:) Tro meg:)



Håper du ikke slutter. Men om du ikke vet hva du skal blogge om, så spør oss:)



Ha en fin dag:)

2009-08-20 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0