Unforgettable


På Fishbowl, drickandes ur en fishbowl hehe


Folk klädde ut sig till allt möjligt, de här vara bara ett knasigt gäng vi stötte på!


Vår nästsista dag tog vi en heldag på Nicholas Beach, åkte bl.a vattenskoter och denna roliga&galna sak.


Jag och min bästavän<3


Me & Andy (bartender@RESCUE)


Walking in Laganas


Så stööööört kul!


Varmt var det när man dansade överallt, därför så lättklätt! ;) haha


Girlsen på beachen, inga megakvalité i know!


Dancing on the bar...


STOR COLA! JAVISST


Vi åkte på flera heldagsturer med båt, här besökte vi shipwrek


På Fishbowl


YEP!


SÅ SNYGG!!!!!


En dag vart de krig mellan oss svenskar och galna greker... blev nästan rädd där ett tag! Kustbevakningen kom och vi fick åka annan båt tillbaka med uthyraren.. ajaj vad lack han blev.


Guuuuud jag vill tillbaka... NU NU NU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad häärliga bilder ! Du glömde att svara på alla frågorna (frågestunden):S

2009-08-23 @ 21:35:53
Postat av: denisa

aww gumman va kul du ser ut o ha:D

2009-08-31 @ 22:31:46
URL: http://drushidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0