Im soooo happy!



Bilden har egentligen ingenting med texten nedan att göra förutom att jag är HAPPY!
Trots att det är min älsklings skåning som jag faktiskt saknar massor...

Faaaaan vad glad jag är. TACK SAVANNAH! Ibland är jag så jäkla glad över att inte alltid vara så smart (hehe). Nej men allvarligt, trodde aldrig jag skulle få alla mina bilder från i somras något mer, trodde dem var helt borta. Men nejnej, utan smarta Savannah bad mig kolla i iphotos separata papperskorg, alltså inte den som ligger på skrivbordet (för den har jag tömt flera ggr nämligen). Såklart så ligger alla 17000 bilder som jag fört över till min externa hårddisk som jag köpte innan jag drog hit (till LA), från iphoto alltså. Kan vara anledningen till att datorn fortfarande vart så seg eftersom dem fortfarande finns på datorn. Men guuud så glad jag är för det...

Skulle bara säga det, NU: sova! Natti<3

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Sååå fin blogg!:)

2009-12-08 @ 10:24:10
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



Åh tack själv !! Shit va kul med LA :)

2009-12-08 @ 18:11:33
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0