Julhelgen




Tjolahopp, sorry för urdålig uppdatering, eller ja vet inte änns varför jag ursäktar mig då det är min blogg och jag bloggar när jag känner för det, men jag vill liksom blogga bara det att jag inte orkar.. typ! Jaja, har haft en mysig men lite halvgalen helg, julen var föressten supermys. Åkte ju upp till landet, åt god mat, fick lite fina klappar och bara mös. Men åkte ju hem redan på fredag med lilsis så va ensam hemma hela helgen. Men blev utgång både fredag och lördag, så gårdagen var sjukt slö.. slappade bara hela dagen med mysigt sällskap!

Fredag var kaos, sjukt hur mkt folk det faktiskt var ute. Höll på att ge upp ett flertal gånger men slutade med att jag drog förbi Collage en stund och även på lördag. Träffade en del härliga människor med, tack för det!
Bilder från julafton och klappar kommer, exakt när vet jag inte och vill inte heller lova nått! Men blir lite minijul/middag hos farmor nr 2 idag, ute i Åkersberga. Det är jag, lilsis och Tompa som åker dit så det blir mysigt, otroligt gott också förmodligen, då farmor nr 2 är en otrolig kock!

Men känns skönt att julen är över om jag ska vara ärlig, så mycket stress runt det hela, inte alls som jag vill ha det. Men satsar på andra planer till nästa år, om jag får bestämma då. Men nu har jag massa att göra, skall ju ut och resa imorrn igen... shiiitttt! återkommer med det strax!!!! gaaalet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0