One more week 2 go


 

Bad update, I KNOW! Sorry för det men jobbar ganska många timmar om dagen och blir inte mycket tid framför datorn. Även fast det kan se ut så på FB och MSN, haha men de är bara för att jag typ alltid är inloggad trots att jag inte är vid datorn. Men iallafall så är det bara en vecka kvar tills jag åker hem nu, mycket jobb och lite bloggande kan jag tänka mig att de kommer bli den närmsta veckan.

Har haft tre riktigt roliga kvällar hittils och hoppas på ännu en rolig kväll ikväll. Idag är det lördag och jag är ledig, stört skönt då jag sov ända fram till tolv. Känner mig dock inte heelt utvilad än, så ska bli himla skönt att komma hem och få sova i min egna säng, oj vad jag har saknat den haha.

Anyways ska dra iväg till Off Broadway nu, har en hel lista med "beställningar" från mina vänner, haha jobbigt att vara mig.. nejdå ska såklart köpa nått till mig själv! Visar allt när jag kommer hem igen..

Ses snart Sverige, love u<3

Bjuder på en härlig låt som spelas ofta när jag och Mel får bestämma!! Paaarty in the USA!!!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ser ut som Logan vill med dig hem, i en sko kartong...

Nu börjar de bli lite kallare här hemma.

Nästa vecka slår de till och blir massa minus grader. och snööööööö.

Brrrrrr



Kram

2009-12-07 @ 12:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0