Slappdag med bästavän.


love you<3

Hello alla goa snögubbar, hoppas ni alla mår bra för det gör jag. Sitter just nu hemma hos norisen och bara myser. Vilket vi gjort större delen av dagen faktiskt, kom precis hem från en lite prommis ut i snökaoset och åt lite nyttig pizza. Jag har ju trots allt bara gått upp kg sen mina 10 veckor i LA så det är bara att fläska på sig lite extra nu när jag är hemma (ironisk) haha. Nej fifan va arg jag blir alltså, 4 hela kg, visst de är inte hela världen men lite deppigt är det när man inte får på sig sina jeans som man köpte senast i augusti liksom. Men men det är bara att börja träna, dock är jag lat som aldrig förr nu. Orkar inte lyfta ett finger nu ärlig talat. Känns som om jag är på "semester" här hemma, vilket betyder att man inte kan träna, utan ska bara slappa och äta gott.. haha min syn på semester...

Iallafall så kommer min kusin Jocke över med sin nya flickvän. Ska ge honom ett liten klippning nu innan jul, kanske även klipper tjejen. Danni var förbi tidigare idag och fick sig en fin klippning med, så lite små cash får jag in. Behövs verkligen kan jag lova! Förstår inte hur jag ska klara mig i London..

Bloggar mer när jag kommer hem ikväll, det är ett löfte! Har bara lite bloggtorka och ingen större lust att blogga. Utan bara mysa och umgås med alla, mysa med lussebullar, glögg och pepparkakor! MUMS! :D Julbak skall bli inom de närmsta dagarna, även ett beslut om julafton måste tas, ska bli spännande!

See you later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0