010209

Hej hej hallå, allt bra med er där ute? Själv mår jag bra, rätt sliten bara. Har jobbat hela dagen, men de var kul eftersom jag fick jobba med min favorit Emelie. Har dock varit sådär halvseg hela dagen, precis som gårdagen. Har vart dåligt med uppdatering denna helg, jo jag vet.. Men har inte orkat blogga helt enkelt! Men kan rabbla igenom lite snabbt vad som gjorts de senaste dagarna, för lite bilder har jag nog att dela med mig av!

I fredags gick jag så flitigt till skolan som ni redan visst, kvällen vart lyckad med min kära vän Nora. Var på "inflyttningsfest" hos en kompis ute i Nacka. Var rätt mycket folk, gamla vänner till Nora så de var kul.. träffade också min idol! skämt-o-sido!

Minns inte exakt när vi lämnade Nacka, men åkte sen in till stan för att träffa en ny vän, vilket verkligen var på tiden! Vi tog följde på tuben, de hoppade av i gullmars medan ja och noris åkte vidare hem till kära högdalen. Haha

Var hemma strax efter fyra, så att få joina sängen var verkligen skönt. Sov till elva dagen därpå, alltså lördag! Åt lite frulle och drog sedan in mot centralen för att vara med på "Stockholm stannar 31:a januari". Det var sjukt kul att få uppleva, har däremot varken hört eller sätt nått om de nu efter, men borde komma ut massa klipp på youtube eller nått. Roligt när folk engagerar sig i sådana här saker, får det att ske liksom. 

Vi rullade sedan hem till noris, åt lite färdig mat och bara allmänt segade. Åkte sedan hem till mig, gjorde oss fina för att sedan dra iväg på fest hos nån snubbe. Men FY SÅ TRÅKIGT! Var sjukt trött och antagligen rätt otaggad... 
Kändes inte helt rätt så jag och N drog hem till mig igen o sooooov superskönt!

Söndagen har bestått av jobb, rätt mysigt som sagt. Blir rätt kul när de hinner gå ett par dagar mellan varje arbetsdag. Imorrn är de skola som gäller, men först lite bilder. Ska bara ladda upp de först ...kommer snart!

För ca 2 veckor sedan gjorde vi en beställning från ellos, och igår kom den! Yeeeeey <3






Kommentarer
Postat av: Joana Filipa

You did it? Amazing. My esteticist told me that it's really bad for my real nails, so I'm a little afraid, but maybe I'll do it in September after high school, cause playing basketball and volleybal isn't a good ideia with those nails. When I get in college I will do it. Thanks =)

2009-02-01 @ 21:28:07
URL: http://ju-filipa.blogspot.com
Postat av: FEBB

ja, haha det gör ju det ;D får jag fråga hur mkt läsare du har? älskar din blogg ju=)

2009-02-01 @ 21:28:38
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

okej hah najs! jo men det är klart det tar sin lilla tid :) Likadant som i början när man klippte, då tog ju en vanlig klippning typ 2-3 tim nu tar det oftast max 1 timme haha :)



lycka till! det såg jävligt bra ut ska du veta iaf :D

2009-02-01 @ 21:33:58
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: FEBB

ah, men det är ju visst bra! jo men det är ju 400 plus, det är bra, jag fick bara 100 plus när jag var veckans blogg på blogg.se i oktober.



Skrev det nyss i min frågestund, 900-1200 om dagen men det ökar inte. Så min blogg kmr inte direkt bli så mkt större =)

2009-02-01 @ 21:34:56
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack :) nej det är jag inte, men kanske snart :P jag vill jättegärna bli det och har skickat en massa mail till agenturer, men inte blivit antagen ännu. Men hoppas på det snart.

2009-02-01 @ 21:49:10
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: FEBB

ja men exakt, jag bloggar också bara för jag tkr det e kul, och ja klart det är kul med mkt läsare också men jag blir inte typ bättre av det, känner bara press!



Jag hittade dig iallafall på kenzas blogg där hon länkat dig, tkr jag var snällt av henne, hon har ju över 58.000 om dagen! haha, då måste ngn klicka iaf där ;)

2009-02-01 @ 21:52:19
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

okej ja men precis! då är man ju oftast mer noga och så. längtar iaf tills vi har den kursen :)



började ni med gele och så i början av 3an eller är det naglar överhuvudtaget i början? :)



2009-02-01 @ 21:53:11
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Lia

åh du får visa allt fint (:

2009-02-01 @ 22:07:53
URL: http://thelia.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

okej hah typ de roligaste sist då :p

vi har precis börjat me hudvård makeup nu;)

2009-02-01 @ 22:17:39
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0