3:e Feb.



Klockan ringde vid tio, men stängde såklart av den.. vaknade dock bara 40 minuter senare. Vilket var skönt då jag inte gillar att sova bort hela dagarna. Har sprungit runt och småstädat här nu på morgonen, men är långt ifrån klar. Ska också ner en snabbis i källaren o dumpa massa skit som bara ligger framme. 

Har precis fått i mig lite frukost och ska snart börja göra mig iordning för att sen åka in till Bobby´s hårsalong. Det är däremot inte Bobby jag ska träffa utan en annan kille, men får hoppas på att de gillar mig så jag kan få börja min praktik där. 
Men först dammsuga... haha

Ikväll är det gymnastik som gäller, känner mig himla stel så träningsvärk kommer jag garanterat ha imorgon. Men har vänt på det hela, istället för att lida när jag har träningsvärk, tänker jag tanken att det bara bevisar att jag faktiskt tränat på bra, men också visar de ju hur otränad jag är. Haha rätt kul faktiskt.

Ses senare, kramis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0