Bowlingkväll




Hej & Hå, hoppas alla par och singlar haft en trevlig alla hjärtans dag hittils, själv har jag och N bara lodat runt hela dagen, tröttnade dock på att bara sitta inomhus så tog bussen till farsta där vi käkade lite thaiwok, muuuums! hehe

Nu är vi precis färdiga för att ge oss av till tyresö där vi ska bowla med ett par vänner, blir inge mega sen kväll då jag jobbar imorrn, men är väl hemme till elva tiden! 

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans, imorrn kommer jag berätta en stor grej som har hänt, eller ja SKA hända då...det ska bli SJUKT kul! Så glöm inte att kika in imorgon igen...kramis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0