Florida del 3


Nu är det redan 4 månader sedan vi gjorde vår 3 veckors långa resa till Florida, gud så tiden går fort. Har ju tagit tusentals med bilder, och lovat er ett flertal gånger att ladda upp dem, men vart urusel på det, så sorry! Men nu kände jag att de var dags igen, fortsätter där jag slutade sist. Enjoy..



South Beach Clearwater...










skitsööt, haha ser ut som en femåriiiing


Jag, Savvi och vår vän Ian


Shopping på Countryside mall 


kära lillasyster, javisst!


forts. följer...


Helt normala? Javisst...haha




typ snyggaste syrran


ser ut som en kändis...tycker iallafall jag!


Mamma, llillebror o moster... miss you adam! :)


Starbucks = status, haha

Kommentarer
Postat av: maxine

jätte söt lillasyster :) och jaa "lillebror" haha

fin familj

kram <3

2009-02-05 @ 18:48:05
URL: http://zini.blogg.se/
Postat av: N_Elvira

Jag gillar din systers svarta espadrillos! riktigt snygga! where from?

2009-02-07 @ 21:10:52
URL: http://darlingen.devote.se
Postat av: Alexandra

Svar maxine: tack så jättemycket :) hihi

Svar N_Elvira: Det är faktiskt mina, haha köpta på Belle, i slussen! (götgatsbacken) :P kramis

2009-02-09 @ 12:35:00
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0