Flytten


Har under två dagar försökt ladda upp bilder, men titt som tätt så strejkar min blogg och vägrar ladda upp bilder. Så det slutar alltid med att jag inte orkar sitta kvar att försöka liksom. 

Andra flyttlasset


Pappa kirrar släpet


pappa och kussen


moster och lillkusinen i bakgrunden


mamma och moster packar upp i vårt lilla kök


Mitt rum...suuperstort! haha


köket, inte så jättestort men duger iallafall..


rummet brevid köket, litet sovrum blir det.


vardagsrummet


mitt rum första kvällen, rätt omysigt haha! Men har redan gjort lite förändringar...


Det var väl det jag hade att visa hittils, sen kommer jag ta bilder during "the progress", haha tills vi fått upp gardiner, mattor, hyllor osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0