Fredagens partaj

I fredags var vi på en typ "inflyttningsfest" ute i Nacka. Helt okeej, men känner att ja börjar tröttna lite på att springa runt på olika hemmafester, krogen har jag också typ redan tröttnat på. Verkar ha lite lättare för att växa ifrån saker snabbare än vad andra har.. med det mesta faktiskt. Klart de är kul, speciellt om man känner folket o.s.v Men bara den här grejen att man stöter på en massa 92-93 som är superpackade ger mig lite magont faktiskt. Det är inte rätt, och önskade att folk kunde tänka om lite mer, men men vad ska man göra?!?

Låt bilderna tala för sig själva..haha



öhhh....? haha


Jag och min idol..haha plutten!




FETT COOL BILD! lägg märke till alla små hjärtan =)







bilden nedan är SJUK! helt oredigerad, det är ett berg med is som typ rinner...sjukt cool. Eller
vad säger ni...



de va de..



Kommentarer
Postat av: Mia

Bilden med hjärtan var häftigt ;D

Hur har det blivit så? ;>

2009-02-01 @ 23:54:02
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: FEBB

haha ni verkade ha det kul i nacka! :Pdu är snygg som vanligt!

2009-02-02 @ 17:27:08
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Helal

Den sista var riktigt läcker tycker jag! Det är en sån bild som du kan framkalla på canvas, typ 40x50cm och sen sätta upp den på din vägg... Bra jobbat tjejen :O)

2009-02-03 @ 14:56:36
URL: http://hscphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0