Humlan sparar...

Under en längre tid har jag blivit bättre och bättre på att lägga alla, eller nästan alla mynt i min lilla spargris. Mest enkronor i början, men har sedan blivit mer av femmor och tior. Men nu är det så att min lilla gris tappat trynet, så då bestämde sig Nora att räkna alla pengar. Vi kom fram till att det blev exakt 700 kr. Visst det är ingen mega summa, men nånting är det.

Så tänkte gå in på banken, göra om de till sedlar och sedan köpa mig en ny liten spargris, för pengarna ska användas till någon resa fram mot sommaren eller så.



Duktig jag är va..hahaha skistolt

Kommentarer
Postat av: ylva

åh alltid något absolut :)

2009-02-21 @ 01:25:46
URL: http://cync.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0