Idag ska det flyttas



Hej hej hallå, kom precis hem, köpte med lite latis mat hem, nämligen färdiggrillar kyckling, potatissallad och en mozzarella. Hade verkligen ingen ork för att laga, men inte heller nått fryst att värma på. Se det är jag precis fyllt magen med.

Shit vad jag har ringt fram och tillbaka hela dagen bara för att försöka fixa lite saker inför nästa vecka! Inget är ännu bestämt men hoppas hoppas, får veta inom två timmar. Så återkommer senare ikväll med exakt vad det är jag pratar om. 

Vid tre ska jag iväg och jobba, stänger idag vilket jag egentligen verkligen inte orkar. Eftersom vi flyttar ikväll, är redan supertrött och seg i kroppen, har även lite träningsvärk från gårdagens gymnastikävning, TROTS att både jag och norisen var sjukt lata. 

Det finns hur mycket som helst att packa, men vet inte vart jag ska börja. Har inte heller några kartonger, alla är redan slut..usch idag känns de mindre kul att flytta...Vi kommer också sova i lägenheten redan ikväll, så det kommer kännas annorlunda!

Ska plåta massa, före, efter och under flytten! hihi vi får mycket bärhjälp av mostrar, kusiner och annat roligt folk!

NU MÅSTE JAG PACKA! <3 love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0