Jädrans munsår


NU är jag riktigt jädrans trött på detta satans munsår...ah oj vad mycket svordomar! Haha nej men helt seriöst har gått med den här skiten sen nyårsafton, och det bara vägrar att försvinna. Jag är lite emot alla typ av läkemedel, tar väldigt sällan smärtstillande, i princip aldrig. Löser det på mina sätt istället.. men men nu har jag provat mina små häxblandningar och inget funkar så idag fick jag pallra mitt lilla arlse till apoteket och köpa mig en salvo mot munsår. Kostade hela 80 kr för en liten tub, så bäst för dem att det hjälper nu... Unnade mig själv en suuuperskön hudlotion från CCS med sheabutter och återfuktande ämnen. Luktar också jättegott...älskar lena händer och len hud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0