Kort arbetsdag


Helloiiiee =) 

Hoppas ni haft en bra dag hittils, min har varit helt okej. Småtrött bara då jag var uppe vid halv sju imorse. Öppnade på jobbet vid halv åtta. Trots att de kan vara lite kämpigt att ta sig upp ur sängen gillar jag nog morgonpassen bäst, just för att man då slutar halv tre. Vilket gör att man har resten av dagen på sig att göra något, vilket man iochförsig väldigt sällan orkar...men känns skönt att slippa stå kvar till sju liksom, för då går allt så långsamt.

Igår strosade jag runt med nora på söder typ halva dagen, skitsega men rätt soft faktiskt. EN sådan dag måste man ju få ha på lovet...fikade lite, hälsade på henne syrra o.s.v segade bara hemma hos henne till typ tio då jag bestämde mig för att åka hem. 

Idag händer det grejer, har helt och hållet glömt bort att nämna det. Men klockan sju ikväll avgår båten från Värtahamnen, och den kommer vi att sitta på. Denna gång bär det av till Åbo, inget höjdartsälle direkt men inget jag kommer märka av, vi ska ju inte av där utan det är en 24 timmars kryssning. 

Det är jag, Nora, Mika och Serena som åker iväg tillsammans med min lilla mami. Så himla snäll som åker med för vår skull. Det är nån specialkryssning, typ "studentkryssning" så det kommer massa andra ungdomar, flera som vi känner.

Så det känns kul, skönt att få komma iväg och göra nått lite annorlunda, byta miljö liksom. Visst båten är väl inte heller sådär supermega trevligt, men med rätt folk kan man få riktigt trevligt! 

Så nu är det dags för mig att packa mig en liten väska, så efter fyra åker jag och mami hem till Nora där vi ska äta en liten middag, har nämligen inte bokat någon buffé på båten, tycker den är så snuskig! Känns lite som bortkastade pengar...

Är hemma imorrn efter sju någongång, antagligen rätt trött, så får se om jag bloggar. Men bilder kommer, de kan JAG LOVA! haha massa antagligen =)

bjuder på en "skit" snygg bild på oss flumbollar! haha cp:n

YEEEEYYYY!!!! kramis <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man vet att det är illa när man säger att det ska bli skönt att byta miljö och den miljön som man ska byta till är en 24 timmars fylle båt...

2009-02-25 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0