Mån 16 feb.


God morgon, hoppas ni alla haft en trevlig och kärleksfull helg. Gårdagen bestod av jobb, men de var kul att jobba igår...hade rätt mycket att göra så blev inte allt för rastlös. När jag kom hem stod maten på bordet, så himla skönt att slippa laga sin egen mat efter en lång arbetsdag. En timme senare kom mina två mostrar över plus två kusiner, klippte både stor och -lillkusinen. Blev nöjd med båda... börjar faktiskt känna mig säkrare på herrklippningar nu, så måste ta mer av det nu framåt.. sluta va så feg liksom. 

Gick och la mig rätt tidigt igår, och hade ingen ork för att sätta mig på datorn...ögonen var ändå så himla trötta!
Är lite sådär halvseg idag men ändå så himla glad, kom precis efter att ha varit en snabbis inne i stan med mamma och hämtat lite grejer. Återkommer senare med min lilla hemlis, hihi visst är det spännande? Det tycker iallafall JAAAAAAG!

Denna vecka kommer nog att gå superfort, och ska bli så skönt med sportlov nästa vecka, ska försöka komma iväg på nån mintripp, för nått skoj vill jag hinna göra under lovet. Några jobb dagar kommer det också bli...

Nu ska jag börja fixa och trixa här hemma, har en del att göra nu nämligen...återkommer lite senare! <3


Bjuder på en bild, redigerad i mitt lilla program som jag har på min MAC, haha ser sådär halvskum ut, typ lite tjock ju.skitsöt! haha

Kommentarer
Postat av: ylva

hoppas du får en bra dag :)

2009-02-16 @ 12:54:58
URL: http://cync.blogg.se/
Postat av: ellssa

varifrån köppte du tröjjan

2009-02-21 @ 20:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0