Mardrömmar


God morgon torsdag, usch har försovit mig lite, men kommer inte komma försent alltså. Magen kurrar som bara den så måste ta något att äta innan jag springer iväg till tunnelbanan. 

Fy föööör, hade värsta mardrömmarna inatt, vaknade liksom med ont i magen, känns skitjobbigt. Minns bara små luckor, men en sak kommer jag ihåg och de var att jag vaknade mitt i natten smågråtandes. Fan ta dig människa som ger mig dessa jobbiga och smärtsamma drömmar....jag vill inte mer! 

Förutom drömmen, kurrande mage och min trötthet så har det snöat inatt,....oh orkar inte mer snö! NU vill vi ha vår ju. Det kan jag ju inte vara ensam om att tycka...

Nä mat sen skolan, ha en bra dag! 
Peace <3

Kommentarer
Postat av: Emilie

Gör du ju inte :) I will do that!

2009-02-05 @ 15:03:50
URL: http://emiliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0