Min fina Studentmössa!

Det börjar närma sig, trots att vädret inte riktigt visar det...så är det knappt 4 månader kvar tills JAG tar studenten. Asså kan själv inte fatta det, dessa 3 år har gått så sinnessjukt snabbt, vilket är skönt. Men får på samma gång en jobbig känsla i magen liksom, VAD HÄNDER SEN? Ärlig talat så har jag inget bestämt för mig, visst små idéer, men inga bestämda saker liksom. 

Alla ni andra där ute som tar eller redan HAR tagit studenten, vad har ni bestämt er för att göra, eller ni då som redan tagit den, vad gjorde ni liksom??? heeelp me, pliiiiz! haha

I torsdags när jag var som flitigast och tog mig heeeela vägen till skolan, fick jag iallafall med mig min FINFINA studentmössa hem. Haha nu sådär i efterhand inser jag hur mycket onödigt skit jag beställde utöver självaste mössan. Typ linne, tjocktröja, mjukisbyxor osv. Men men har redan betalat allt så whatever, de tråkiga är väl att de inte kommer förrän i slutet av maj typ...





Ett fint champagne glas, med mitt namn på....perfa till champagnefrukosten :P



Kommentarer
Postat av: I Love Travel

Åhh, saknar studenten! Det var verkligen en bra dag!



Kika in på I Love Travel för reseinspiration.

Ha en bra dag!

2009-02-22 @ 17:59:10
URL: http://ilovetravel.blogg.se/
Postat av: safa

2009-02-22 @ 20:44:01
Postat av: safa

damit, jag råkade ta bort kommentaren jag skrev precis när jag tryckte på: skicka. Men iaf, ja skrev att jag tog studenten förra året och hade själv ingen aning om vad jag skulle göra efter. Så jag sökte till en kurs på SU men hoppade av mitt under terminen, pallade inte. Under tiden sökte jag jobb men fick bara en veckas juljobb. Nu har det gått 1termin sen ja tog studenten o ja vet fortf itne vad jag vill läsa till. Egetnligen är det bästa att plugga nu när det ändå är lågkonjunktur, folk blir utkickade från sina jobb. Så det känns omöjligt för mig att få jobb. Men iaf, ja ska läsa MA C på komvux nu i vår och försöka jobba samtidigt, och som det ser ut nu så ska jag plugga nästa vår om jag har bestämt mig till vad jag vill läsa.

men men, lycka till. Det här med att välja utbildning e inte enkelt, sitter själv här varjedag o funderar över vad jag ska läsa. Önskar att nån kunde komma o säga till mig: Läs det här, det här passar dig perfekt..:(

2009-02-22 @ 20:50:33
Postat av: Sussi

Hoppas ni trivs i nya lägenheten, den ser jätte mysig ut.

Jag skulle vilja ha en manikyr, tyvärr kan jag inte komma till dig, eller sitta länge, men du kanske kan ¨komma hit :) ?

Skulle kunna bjuda på någon god mat...

Saknar dig, MEN BLI FRISK FÖRST!!!!!!!!!



2009-02-22 @ 22:49:14
Postat av: ylva

åh, hoppas mitt också kommer snart!

2009-02-23 @ 07:38:20
URL: http://cync.blogg.se/
Postat av: brittany

om du har ngt att plugga på komvux så gör det först! innan 2010 för sen är det fucked.

och om inte, så reeeeeeeeees! det är Nu du ska göra det.. sen kommer du fastna. tro mig. res och jobba på olika ställen, få livserfarenhet! du kommer inte ångra dig. och snälla, skit i vad dina friends gör, fastän ni inte är på samma ställe kommer ni ändå vara lika bra vänner

2009-02-27 @ 01:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0