Ny mobil denna vecka =)


Nu är den påväg... JIIPPPI! Det fick bli W890i, den bruna... är superglad över mitt beslut hittils, sen återstår det att se efter att jag hunnit använda den ett tag. Men är ändå rätt så försiktig med mina mobiler, det är trots allt min bästa vän! haha
Nej men har fått höra att jag är väldigt fast vid min mobil, vilket jag på sistonde faktiskt insett! hehe, måste nog ta och lugna ner mig på den fronten, vill ju inte få cancer i huvudet eller nått..usch!


snart kommer älsklingen min..haha helt desperat!

Kommentarer
Postat av: jess

den har jag, och den är jätte bra (:

2009-02-18 @ 15:51:51
URL: http://jessicarombing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0