Nytt hem


Go ´kväll... nu ligger jag i min säng, min stoooora säng! Mmm gud så jag längtat efter en egen säng, den har ju stått hemma hos Kevin fram tills nu eftersom den inte fick plats i mitt nu "gamla" rum. Haha förstod ni det...

Flytten gick på ca två timmar, jag hade väl tur, om man nu kan kalla det de. Men jobbade ju fram till sju, så kom hem när de redan kommit halvvägs. Det är lite tomt, haha inte så konstigt kanske. Men snart så kommer det bli supermysigt! Redan i helgen ska vi till IKEA, då jädrans ska vi kirra grejer alltså.. längtar massa!

Mitt rum är faktiskt ganska stort, och JAG kan ni fatta eget rum.. SÅ SKÖNT! Men visst blir de lite tomt och ensamt nu i början utan lillasyster, men kan nog tvinga in henne i min säng :P hehe 

Just nu är det väl i princip en säng i mitt rum, en inbyggd garderob, eller asså den sticker ut fast sitter fast liksom! Sen bara massa kartonger och soppsäckar med kläder etc.

Men imorrn är det skola, så ska nog sova nu, eller nej ska nog fortsätta kolla på Pirates of Carribean 3 :) hihi
natti babes, bloggar mer imorrn och förhoppningsvis har jag hittat sladden till kameran då för nu hittar jag ingenting...haha


älskar dig lillasyster...<3

Kommentarer
Postat av: ylva

åh skönt att komma på plats!

2009-02-19 @ 16:51:18
URL: http://cync.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha hon driver på alla bilder som jag har sett ;D

2009-02-21 @ 20:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0