Småshoppat

Här om dagen när jag var inne i stan en snabbis med mamsi, fick jag med mig lite småsaker hem. En ny sak som jag tänker prova idag, se om de funkar bra och blir snyggt. Passade också på att köpa en ny mascara, men denna gång en ny än. Har provat den förut så visste att den funkar bra på mina fransar, men just nu verkar mina fransar ha nån typ av strejk tid, bara vägrar bli jämna och fina, utan måste klumpa sig och gå av....blääää! Köpte även linsvätska och linsbehållare till mina nya färglinser! =)



Mascara ∞ 99:-
Ögonbryns liner ∞ 79:- 
Linspack ∞ 50:-

Kommentarer
Postat av: Linnéa

har oxå den där mascaran! :P

kommentera gärna min blogg! :)

2009-02-27 @ 23:35:22
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: LORiEN

Är den där mascaran bra? Är på jakt efter en som verkligen gör det dom påstår, typ förlänger och ger volym ...

2009-03-02 @ 17:55:53
URL: http://thereign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0