Sportlov

Hejhej hallå, blev inte så mkt bloggande igår, mådde rent ut sagt piss. Hade inga krafter överhuvudtaget, låg i sängen större delen av dagen. Fick dock sova inatt, vaknade först vid halv sju och svettades av den starka solen som sken in, men lyckades faktiskt somna om ett par timmar till. 

Lite småtråkig start på detta lov, men får bara ligga hemma och ta det lungt, låta kroppen vila antar jag. Mamma är en sväng förbi högdalen, hämtar ett paket från posten, tror det är resten av vår ellosbeställning. Sen skulle hon också hämta min mobiiiiil, oh vad jag längtar. Det är min kära chef som beställt den åt mig, superschyst av honom! =) hihi thanx.

Har precis tagit en dusch, fy så krävande är redan helt slut och krypit ner i sängen igen. Hatar verkligen att vara sjuk, känner mig verkligen som ett litet offer, skitjobbigt...plus att man blir så himla rastlös men har som sagt ingen energi att göra något.

Jaja får hoppas på att jag blir frisk tills veckan, vill ju inte vara sjuk hela lovet! Har försökt ladda upp bilder från flytten och lite annat, men de bara funkar inte. Skittråkigt :( prövar igen lite senare! puss<3


smile bitch<3

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas du mår bättre snart.



Kram Sussi

2009-02-21 @ 20:10:15
Postat av: Hanna!

Krya på dig!

2009-02-22 @ 08:35:25
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0