Sundaynight




Hej kära läsare, hoppas ni alla haft en trevlig helg. Själv har min varit väldigt seg och slapp, men rätt skönt ändå. Kroppen behövde nog ett par dagars vilande, eller vad vet jag! Men frisk är jag nog imorgon iallafall, känns skönt för de börjar bli liiiite tråkigt att bara gå runt hemma, man blir väldigt seg av bara det liksom. 

Men lyckades ta mig bort till högdalen, solade lite...kände att jag behövde fräscha upp mig lite. Lillasyster följde med också, hon har varit här en stund, ätit lite och bara myst med oss. 

Herregud så det snöat de senaste dagarna, förutom att jag längtar sjukt mycket efter våren nu så kan jag inte säga att jag inte tycker att ett snötäckt land är mysigt, det är nog också en av de saker jag gillar...men slasket och allt det där mitt emellan är väl inge höjdare direkt...

Pappa var förbi en sväng idag, hjälpte oss att sätta upp lite lampor, men hann inte riktigt bli färdiga så förhoppningsvis blir vi klara imorrn eller nått.

Nu börjar jag bli rätt trött, skumt när det ända jag gjort de senaste dagarna är att sova typ, haha men men man ska följa vad kroppen säger/känner. 

Har precis druckit upp det sista av mitt te, så ska gå och borst tänderna, men vi ses imorrn! kram på er alla<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0