Tjock o glá


Halloo, hemma från en lång dag... Imorse hade jag Naturkunskap och gjorde äntligen det där satans provet, känns så himla skönt att ha de överstökat nu, får hoppas på bra betyg nu också. Efter det hade vi Kultur&Stilhistoria, skulle då ha redovisat vårt Egypten projekt, men eftersom lilla Jessie satt fast i trafiken borta i haninge får vi göra det nästa vecka istället.

Men det tar inte slut där, nope för imorrn ska vi redovisa vårt projekt i Brud, japp och då ska JAG vara modell..haha Kom på det nu, så himla seg asså. Måste nog ta och ringa den där Jessie nu, har ju inte änns provat klänningen eller nånting..haha
Jaja får se imorrn hur det blir alltså. 

Har bara tagit de lungt hela eftermiddagen, kollat lite tv och bara segat sådär allmänt. Ingen från familjen var hemma när det var dags för middag, och hade verkligen ingen ork att laga något bara till mig själv. Så gick och köpte en fet pizza och en cola till... usch vad jag ångrar det nu! Fattar inte varför jag gör om det när jag vet att man i princip ALLTID mår illa av skräpmat...äh usch mycket godare med en sallad eller nått då. 

Är sjukt trött så ikväll SKA jag i säng tidigt, haha igår misslyckades jag ganska grovt då min läggtid vad klockan tio och somnade säkert inte förrän efter tolv. Ajjabajja!!!! haha


Ska ringa J och sedan sooova...längtar efter sängen! haha..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0