Work baby, Work.


God morning, en lång natt med god sömn är alltid bra ibland. Dock sov jag HELT ensam i vår lilla lägenhet, och de var nog första gången här ärlig talat och sista..hihi och det får ni veta ikväll när jag kommer hem...

Ska iväg och jobba vid tio, men först äta lite frulle tror jag, har tröttnat lite på frukosten på jobbet nämligen. Jobbar till sex, sen ska antagligen två av mina kusiner komma hit, ska klippa båda kanske käka middag tillsammans, får se hur det blir. 

En låt som jag fastnade lite för, hörde den från tv:n...



Kommentarer
Postat av: Aaliyah Katten

Va fiin blogg:)! kika gärna in i min blogg och lämna en sött kommentar:)! <3

2009-02-15 @ 19:07:07
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0