090112

Hallå hallå, gud va kul med så många nya läsare, på bara 2 dagar har antalet fördubblats. Hoppas de fortsätter på detta sätt, viljan för att blogga ökar så otroligt mycket... Nu bloggar jag ju inte bara för att jag vill ha en massa läsare, men visst måste ni andra bloggare hålla med om att det är kul när folk läser det man skriver, jag menar man lägger ju trots allt ner en del tid på det. 

Det var hårt att dra sig ur sängen imorse med endast 4 timmars sömn, men upp kom jag och iväg till jobbet for jag. Först var det dött, tror det kan ha berott på att vi haft stängt sen i torsdags då de gjorde inbrott för fjärde gången. De försökte tända eld på stället, och var då tvungna att stänga för att städa o.s.v 

Men vid 12-13 tiden började folket komma och de blev lite att göra. Sen slutade jag vid tre som tur var och prommade då hem. Har inte orkat blogga, la mig i soffan och tog en lång powernap, haha... 

Det var också meningen att vi skulle på en visning idag runt sex, men den var inställd för att nån jäkel redan köpt den. Satans skit, den som hade varit perfekt för oss...jaja de är bara att leta vidare. I maj ska vi flytta..så får vi se vart vi hamnar.

Har varit lite duktig idag, hjälpt mamma med tvätten, och sorterat lite papper. Men min kropp är trött så snart är de sängen som gäller. Imorrn är jag ledig, ska ut och leta praktikplats. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, det e fint här med =) , hur var det i malmöö då? :D

2009-01-12 @ 22:58:59
URL: http://leeniis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok de e bra med mig :) hur va de i malmöö då? =D

2009-01-12 @ 22:59:55
URL: http://leeniis.blogg.se/
Postat av: Ida

älskar när det blir lite fler och yttligare lite fler som läser bloggen.. man blir så glad!

2009-01-12 @ 23:15:37
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se/
Postat av: Broadway

vilken snygg blogg du har. Hur har du fått den så?

kram

2009-01-12 @ 23:53:33
URL: http://broadway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0