Hard work work...

God morgon folket, efter 4-5 dagar med sena nätter och sovit länge på dagarna har min dygnsrytm ändras en del. Har jättesvårt för att sova på nätterna. Plus att jag har nån jobbig jädrans skit i min hals och har haft det sen samma dag vi drog till Norge. Men men, idag är det jobb som gäller. Sen antagligen raka vägen hem i säng. Är så sinnesjukt trött alltså.

Nu är det också bara två dagar kvar innan min SISTA termin i gymnasiet, och har en del grejer jag måste fixa. För detta år ska de ske ett par förändringar inom skola och annat. 

Håller på att ladda upp bilder från Norge, men de tar sin lilla tid..men det kommer, snart så! :) kramis på er alla 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, på gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker så som hm,kicks, nelly.se m.fl. Du kan även få gratis biobiljetter eller trisslotter. Bara genom att enkelt samla poäng kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka på denna länken för att bli medlem och få 50 poäng direkt. Glöm inte heller att aktivera ditt konto via din mejl.



http://www.gratismode.se/?c=20851

2009-01-05 @ 14:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0