Nyår i Norge

På nyårsafton var vi ju i Norge, uppe i Beito (fjällen). Vi  sov ganska sålänge och vart lämnade ensamma rätt fort då alla norrmännen skulle ut och åka långfärdsskidor. Vilket vi svenska flickor inte hade, men som ni såg på inlägget innan (norgeinlägget) sysselsatte vi oss i backen med två pulkor istället. Så vi hade sjukt kul ändå. När de andra kom tillbaka bastade dem och skulle sen duscha. Men då hade redan vi tjejerna lyckats ta slut på varmvattnet, haha de va ju lite egotrippat av oss. Men men, killarna duschade ändå. Vi gjorde oss vackra och sen kom maten. 



Killarna ska självklart styla för alla flickor..haha


doing make-up


alla skulle betala innan maten kom till vår lilla kassa...


diggar min snygga min..hahaha 


Bättre än såhär blev det inte, men vilka puddingar!


mina tjejer<3


Här hade nästan alla kommit till bords och vi skulle börja med vår förrätt. 


riktigt långbord..tror vi var ca 30-35 pers.


Här håller Alex tal, (killen som äger stugorna)


SMILE!...en söt liten nora i bakgrunden iallafall! haha


Savvi & me... cute


ja mitt i allt skulle de ut och leka...haha


söta flickor :)


Alltid redo när kameran kommer fram..haha


skååål


Vår underbart goda efterrätt som jag tyvärr knappt orkade äta efter all god mat...


och skåla gjorde vi typ var 15:e sekund..haha 



du och jag nora..haha

Sen kom Anett också o ville vara med...

hahaha, fråga mig inte vad som händer här..nått litet experiment!



cooola brudar!


buuusfrön! haha


detta sker på en sidan av rummet.....


och skapade denna reaktion...haha


söta otto och anette...


Precis strax innan tolv..


norisen o simen :D






Så himla fint med alla fyrverkerier i bakgrunden..


happiness..haha


GOTT NYTT ÅR!




Afterparty...







Öl är suuuperäcklig om ni frågar mig. Men just i DET tillfället, var de supergott med iskall öl i en skitvarm bastu!



de va de... :D




Kommentarer
Postat av: Emma

HEJ! gud vilken fin kjol du har, såg ett inlägg där du hade en grå kjol med dragkedjor på.

Sjuukt snygg.. var har du fått tag i den? :)

2009-01-13 @ 11:26:47
URL: http://baraemmaas.blogg.se/
Postat av: puberteten!

Läs bloggen!

Riktigt härlig.

2009-01-13 @ 19:31:18
URL: http://puberteten.blogg.se/
Postat av: ham

msn ?

2009-01-13 @ 20:15:43
Postat av: Savy

Good times my friend ;)

2009-01-14 @ 00:30:55
Postat av: Sofie

Hejhej, jag e 11år, eftersom att du frågade på min blogg, jag undrar om du känner någon som heter Jennie?

2009-01-14 @ 14:07:45
URL: http://maisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0