Partynight

Som ni vet har de vart struligt att ladda upp bilder, men nu funkar det så tänkte passa på att visa bilderna från en en fest jag var på för inte så länge sen, bl.a Kenza var med den kvällen! :D

Tjejerna som höll i festen, födelsedagsbarnen alltså... 


sötiiisar, serena o noris


some boys and Kenzis


on the dancefloor


Dominique, jag och K (diggar mitt face) haha


najs min älskling...haha (full)


sköna tjejer...MINA kompisar! haha


alla skulle in och ut heeela tiden..


dålig musik...fråga kenza! haha buhuhuhu


men så fort en bra låt kom, blev hon genast på hugget igen! haha


smiiiile


me with darling K


yoooo


påväg hem... 

 
liiite uttråkade bara.. 


Sjukt vacker, eller vad säger ni? haha


Här försöker nora kolla i kors, men misslyckas som ni ser! 


älskar dig kompiiiis<3 haha


de var de jag hade att bjuda på från denna kväll..



Kommentarer
Postat av: Emilie

:D Varsågod. Och tack! Man borde vara generösare när det gäller komplimanger. Man vet ju själv hur det känns att få det :]



Jaa.. just nu är jag bara så trött på all kyla och allt jobb, så jag vill bara åka iväg någonstans. Men tänkte göra det typ på sportlovet eller påsklovet när min dans har uppehåll. När skulle du råda mig att åka? I slutet av februari eller april? Vill gärna att det är varmt, typ 30 grader. Men inte så att man dör :p

2009-01-10 @ 23:06:42
URL: http://emiliees.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur känner du kenza?

fina bilder heh, du é supersöt!

2009-01-12 @ 01:39:56
Postat av: StefanWeei

Heej, läs gärna mitt senaste inlägg om kakao/"choklad" i bakverk och glass, gillar du det? Bidra gärna med din åsikt! :)

2009-01-12 @ 01:43:17
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: victoria

Åh vart är den lila "lager på lager" klänningen köpt ? =O

2009-01-12 @ 17:44:42
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: victoria

På första bilden har en tjej en lila klänning på sig, vart ifrån är den =) Så himla fin

2009-01-12 @ 18:01:09
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skrämmer mig

2009-01-18 @ 22:54:14
Postat av: Alexandra

du anonyma...vad menar du med det? förklara dig gärna :S

2009-01-18 @ 23:24:23
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0