Pluggis

Schaaalllååå, hoppas allt är bra med er där ute. Själv mår jag rätt bra, humöret ligger på topp. Idag känner jag mig rätt så stolt trots allt, inge märkvärdigt sådär. Men tack vare Nora då, kom jag hela 10 minuter innan vår lektion började vilket jag i princip aldrig gör. Var på lektionen i morse och efter lunch. Direkt när skolan slutat åkte jag och Jessie hem hit, (till mig) och pluggade. Japp kan ni fatta? Jag och Jessie var nog själva lite chockade, haha nej nu överdriver jag men har verkligen inte skött allt med skolan, vilket ni läsare nog håller med om ni tänker efter. Det är inte ofta jag nämnt nått om att plugga. Vi gjorde 2 kapitel i vår Naturkunskapsbok, bara massa frågor. Nästa vecka kommer vi få ett stort prov på allt.

Har varit och solat 25 minuter upp i centrum också, visst e jag lite brun men efter att ha varit med Jessie som kom hem från Thailand för 3 dagar sen, ser jag ut som en jädrans spöke. Not najs...haha 
Har plockat undan lite, och ska nu städa lite snabbt innan Mamma och Mimmi kommer hem. De har ju varit i sälen ett par dagar, och kommer hem ni ikväll. 

Som ni ser lyckades jag ladda upp bilder idag, men långt ifrån alla. Kanske fortsätter lite senare. Har mer bilder jag vill dela med mig utav. Men FÖRST måste jag städa.. plus att magen kurrar nu IGEN.

Ses senare, pusspuss<3



en av de nytagna bilderna, va säger ni? Inge märkvärdigt, väldigt oproffsigt enligt mig... men kul såklart!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej! :) Minns att du var i Egypten förut. Vart i Egypten var du? Såg ju grymt fint ut!

2009-01-09 @ 19:03:59
URL: http://emiliees.blogg.se/
Postat av: Linnea

Bootylicious!

2009-01-10 @ 20:52:26
URL: http://linneah.devote.se/
Postat av: M & G

vart har du köpt din kjol? :)

2009-01-15 @ 00:08:40
URL: http://mariagiggi.blogg.se/
Postat av: Petra

Guuud va fin du är!;o :D

2009-01-23 @ 21:12:29
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0