Barnvakt


Hello folks, kom ganska nyligen hem. Har varit och hämtat lilla Meja inne i stan typ. Igår drog jag och några tjejer ut till Julias land som ligger en bit utanför Västerhaninge, vi grillade o snackade lite skit. Dock stannade inte jag och Nora sålänge då vi båda skulle upp tidigt idag... Så vi tog tåget hem till henne och sov där. Var uppe redan vid åtta tiden imorse för att möta upp Annika och hennes tre sötnosar, däremot tog jag bara med mig en och de var lilla Meja, hon skulle ta dem andra två och åka till Junibacken på Djurgården.

Nu har vi vart hemma, bytt om och gett Meja lite mat. Ska bara packa vagnen nu sen tar vi tåget in till stan igen för att fika med Joe idag. Kanske även tar en tripp förbi Nora på Coktail.

Nu blev de bråttom, hööörs sen! <3


Söt som socker!

Kommentarer
Postat av: Kim

Så söt! :)

2009-07-23 @ 14:53:11
URL: http://kimedmans.blogg.se/
Postat av: JosefinEmilie

Mkt fin blogg du har tjejen :) ha det gott!

2009-07-23 @ 19:17:05
URL: http://regnblomma.blogg.se/
Postat av: H A N N A

hejhej, fin blogg :)

hur mår du ?

Kram

2009-07-23 @ 21:36:56
URL: http://miniadias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0