En lång helg




God kväll alla läsare, ni är faktiskt rätt många varje dag som kikar in. Superkul tycker jag! :) Har haft en jättetrevlig helg med mina vänner. I fredags var jag först ute i Stuvsta hos Molly där vi firade hennes födelsedag, efter det bar det av in till stan sedan in på Royal med Julia. Där inne träffade vi massa trevligt folk, bl.a en kille från L.A och ett superhärligt gäng från Piteå. Haha så himla skön dialekt. Många drinkar och glas rosé bjöds det på under kvällen. Jag och Julia var inte hemma förrän halv sju på lördag morgon, sov två timmar sen var det bara att kliva upp för att dra iväg och jobba. 

Snacka om att jag var slut, om ni bara visste! Mitt huvud var tungt som sten och magen gjorde ont som satan. Men det gick som tur var över efter ett par timmar och lite mat i  magen. Jag och Elina jobbade på ett bröllop nämligen, Julia var också där men som gäst mer. Vi var där strax efter ett och stannade fram till elva ungefär. Jobbade som "servitriser" kan man väl säga. I köket iallafall, serverade mat, dukade fram och av. Fyllde på o.s.v Vi hade faktiskt supertrevligt! 

Men sen var det snabba puckar hem kan jag lova er... somnade på 5 röda alltså. Sov fram till tolv idag. SÅ SKÖNT! Har bara tagit det lungt, var inne i stan en stund med min kära Emmalisa, fikade och strosade runt på stan innan de var dags för henne att fara hem till Skåneland igen.

Nu sitter jag här helt ensam, rätt trött och inte sådär jättetaggad inför denna arbetsvecka! Men nästa måndag bär det iallafall av mot Gotland...kommer bli så stört kul!

Nu, sääängen<3


Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh kan man gissa vem som hämta dig i stuvsta....

Syns imorrn, du ska du få slicka kuvärt : )

2009-07-06 @ 00:10:02
Postat av: Emm!s

Du har en grymt bar och snygg blogg! :) Vad andvände du för program när du gjorde din header!?

2009-07-06 @ 19:10:21
URL: http://emeliabrovinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0