Försov mig lite


Tagen hemma hos Molly i fredags..

Morrn morrn, sitter jobbet nu eller har gjort det den närmaste timmen. Mamma åkte till landet igår så jag var ensam hemma. Fick städat hela lägenheten, träffade en kompis lite snabbt och sedan somna jag framför filmen Heat med bl.a Al Pacino. Skitbra film, förutom att jag somnade då.

Jobbade hela dagen igår från 9-17, så det kändes bra. har vart väldigt slarvig med att få in 8 timmar varje dag. Det är mycket lättare nu också när det är lite sämre väder ute, då blir man inte lika sugen på att dra iväg och bada eller nått sånt trevligt. För när de är som nu kan man lika gärna jobba. Idag jobbar jag dock bara fram till ett, sedan ska jag sitta barnvakt åt en supersöt liten tjej som heter Meja, hon e så cool och rolig att vara med!

Men nu måste jag jobba, bara 5 dagar kvar till Gotland nu! YEEEY :D

Kommentarer
Postat av: sofi

perfekt utseende..

2009-07-08 @ 14:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0