Fredag


Bild tagen med min Canon 400D

Tjenixen, då var det helg igen, herregud så fort tiden går! Men skönt med helg, som jag sa förut, man uppskattar helgerna så mycket mer när man är ute och arbetar på veckodagarna. Jobbade dock bara till två idag, sedan drog jag iväg till banken, fixa lite med pengar till gotland nästa vecka och se. Tog även en liten sväng in på Lindex och Kicks där jag fick med mig lite småsaker, fick nämligen lite pengar av mormor i födelsedagspresent, så kände att jag kunde unna mig lite nytt. Ska fota det och lägga upp det senare...

Känner mig lite hängig och trött trots att jag sov 8 timmar inatt, lite jobbigt! Hoppas det går över snart iallafall för ikväll hade jag nämligen tänkt att umgås lite med min kära barndomsvän Savannah, de va ett jäkla bra tag sen vi sågs. Vi har ju så galet kul tillsammans, saknar våra tider i Florida som vi hade i höstas.. hoppas på en resa om inte alltför länge snart igen.

Men ska försöka hantera min huvudvärk nu, kanske ta en liten powernap?!?! Jaja, återkommer om ett tag..kraamis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0