Praktiskt som f*n


Superpraktiskt tandborst"hållare", eller vad man nu ska kalla det. Har länge velat ha sånna hemma men inte kunnat få tag i dem. Fram tills i förrigår tror jag det var. När jag åkte in till söder för att möta upp Nora, så såg jag att de fått in de på Coktail igen för de hade dem för länge sedan. Så nappade åt mig två stycken på en gång... Minns inte vad dem kostade då jag har presentkort men runt 70 kr jag att de var.

Dem har massa fint i deras två butiker som ligger på söder, kan rekommendera den grovt för alla som gillar lite annorlunda och färgglada saker! :)






Kommentarer
Postat av: Sussi

Sådana vill jag ha, men jag behöver 6 st...

Blir ju ganska dyrt.

Tror du man får mängd rabatt : )

Hoppas du får det varmt å skönt nu.

Kommer sakna dig på jobbet.



Kramiz

2009-07-10 @ 19:41:47
Postat av: mandy

haha va söta!:D

2009-07-15 @ 14:56:03
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0